onsdag 13 november 2013

Lite inköp!

Sov länge även idag har blivit som en tonåring med att sova bort halva dagen. Måste bli bättre på att gå upp på morgonen. Men det är skönt att ligga kvar i värmen i sängen.
Blev en tur till järnaffären idag och köpa dörrfoder så nu kan man spika upp dessa. Har tagit och gjort en dörr blev rätt bra för att vara första gången. Dessa var lite bredare än de som satt där innan vilket är lite bra för då blir skarven mellan köket och hallen bra. Sitter ju kvar gamla tapeten i köket än så länge vill inte ta bort den innan jag vet hur jag ska ha det. Vill inte att det ska se ut som hos de som arga snickaren besöker med påbörjade projekt överallt. Jag gör färdigt ett i taget.
Besökte även mina föräldrar och fick en pratstund över en kopp kaffe. Fick låna lite filmer och böcker så nu har jag lite när jag vill ta en pause i mitt fixande.
Nä nu är det dags att laga lite mat det måste man också göra. Så ha det bra alla där ute.
Vita dörrfoder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar