fredag 15 november 2013

Mår skit!

Vaknade idag med ont i kroppen och snuvig. Nu har mitt halsont försvunnit men istället så har jag ont i hela kroppen. Vet inte vilket som är bäst. Har nog åkt på någon slags influensa. Så idag blir det att ligga i sängen med en bok och lite varmt the.
Igår gjorde jag i alla fall färdigt de sista dörrfodren i hallen. Så nu ska bara vitrinskåpet upp och hyllorna jag köpte på loppissidan. Ska jag bara hitta något bra att ha på dem också men det löser sig nog det med.
Igår så var det ett intressant program på +TV4  nämligen i huvudet på Gunde Svan. Han gjorde en interjuv med Tony Richardsson. Så utmanade han honom också i speedway. Det var en fröjd att se Tony köra speedway igen. Han hade inte kört på 7år och ändå hade han bättre tid än de som tävlade den kvällen på Avesta motorstadium. Det är synd att han har slutat tror han skulle ha platsat i vilket lag som helst.
Synd att inte svensk speedway utnyttjar en sådan person i allt han vet om detta liv som speedwayförare. Nu kanske han inte vill det själv men han har sagt att en gång vill han hålla på med något inom speedway.
Nä nu får det bli lite the och krypa ner i sängen igen. Fasen för att vara sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar