lördag 16 november 2013

Fortfarande sjuk!

Dagen idag började med att jag gick upp från sängen och gick till  soffan och la mig istället. Förkylningen blir inte bättre tycker snarare den blivit sämre. Men det kanske beror på att jag var ute igår skulle nog legat kvar i sängen.
Men var tvungen att ge mig ut. Hittade ett skrivbord på loppissidan som en tjej skulle skänka bort. Passade perfekt till mitt kontor att ha skrivaren på. Sedan är ju gratis bra man är ju smålänning.
Skulle även köpa två tavlor till sovrummet men den tjejen var inte hemma. Tycker jag är dålig stil att man inte är hemma om man nu har bestämt tid. Hon har inte hört av sig heller om varför hon inte var där.
Idag blir det att fortsätta ligga i soffan och kolla film och dricka lite svartvinbärsthe. Får hoppas att förkylningen går över snart för vill inte bara ligga i soffan.
Hoppas ni klarar er från sjukdomar. Ha det bra alla där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar