torsdag 21 november 2013

Snö?

Sitter här vid köksbordet och dricker lite kaffe och tittar ut över ängen. De sa att det skulle snöa men inte ser jag något vitt som faller ner från skyn. Inte för att jag vill att det ska snöa det får gärna vänta lite till. Jag har ju ingen snöskyffel så det får vänta tills jag införskaffat en.
Tittar även över mitt fågelbord men inte har jag några fåglar där inte fast det är mat i behållaren. De har slutat att komma hit verkar det som. Har väl öppnat någon bättre restaurang hos grannen kanske.
Sitter och läser lite nyheter på speedwayfronten och läser att en styrelseledamot i Dackarnas supporterklubb hoppar av på grund av värvningen av Nicki Pedersen. Ja vad ska man säga han väcker starka känslor. Vet inte vad jag ska säga om det. Frågan är väl vad denna personer säger om det blir SM-guld tack vare Nicki.
Tror detta är att gå lite för långt man kan har åsikter om förare om hur de kör och är. Men nu är han ju på vår sida eller vad man ska säga. Sedan har han väl gjort dumma saker på banan men det finns det fler som gjort.
Finns en ledig plats alltså i styrelsen för supporterklubben.
Blir intressant vilket mottagande Nicki får på första hemmamatchen det måste man uppleva.
Nä får fortsätta titta efter snön vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar