torsdag 1 oktober 2015

Första inkomsten från bloggen.

Dagen idag började tidigt för min del då jag begav mig till bilverkstaden kl.7. Så fick känslan när man jobbade iland och åkte till jobbet varje morgon. Vet inte om jag skulle stå ut med det igen. Man blir ju lite bortskämd nu när man bara tar hissen ner så är man på plats.
Men får väl se om man tar jobb i land igen.
Som sagt så fick jag bilen lagad så nu går den jämnt och fint igen.
Idag har jag även gjort lite i sovrummet bland annat tagit bort golvlisten. Så nu ska kan man snart börja underarbetet inför tapetsering och målningen.
Idag fick jag även utbetalat min första inkomst från bloggen genom mina annonser. Inte någon jättesumma men ändå lite grann. Så man får väl hoppas det fortsätter strömma in lite pengar och gärna öka lite.
Fast det beror väl på mig hur mycket jag jobbar med bloggen och uppdaterar så jag får fler läsare.
Fler läsare som använder mina annonsörer.
Hoppas ni använder kupongen jag gav er igår och missade ni den igår så kör jag en repris idag. Skriv in koden CRS15 så får ni rabatten.
http://track.double.net/click/?channel=52292&coupon=466
Nu blir det en stund i soffan för att kolla in vad som är på tv:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar