måndag 5 oktober 2015

Ny vecka nya möjligheter!

Ny vecka med nya möjligheter. Hade tänkt att gå upp tidigt idag men det blev inte som man tänkt sig med det. Vet inte vad är men var väldigt trött redan igår eftermiddag och somnade tidigt. Kanske håller på att bli sjuk.
Nu är man uppe i alla fall får se hur dagen utvecklar sig. Om man piggnar till eller om jag kommer gå omkring som en zombie.
Vaknade av ett SMS idag som gjorde mig lite nervös det var från SJ. De ville tala om att de har problem med wifiuppkopplingen på tåget. Blev lite fundersam om jag bokat min tågbiljett till rätt datum.
Men vad jag kan se så ska jag inte åka tåg idag så det var ju lugnt.
Dagen ser ut att bli fin då man tittar ut genom köksfönstret. Solen skiner och helt vindstilla kan det bli bättre.
Kanske ska ta en dag ute i trädgården idag. Rensa undan lite för vintern. Sedan en fikastund på altanen.
Man får ta tillvara på de fina dagarna som är kvar nu innan snön kommer. Fast man kan ju fika ute i snön med.
Men då kör vi väl igång denna veckan då. Hoppas ni har det fint hos er också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar