lördag 10 oktober 2015

Helg!

Då var det lördag igen då. Idag får det bli en dag som går i städningens tecken. Måste gå igenom hela huset med dammsugaren. Är det något som jag inte tycker om så är det städning men det är med något som måste göras.
Jag får göra det fort då jag vill börja sätta upp tapeten i sovrummet. Är ju mycket roligare än att städa.
Efter det så är det inte så mycket kvar att göra i det rummet. Fixa till nya golvlister och sedan fixa bänkskivan sedan är det färdigt.
Nästa projekt är att måla färdigt alla fönster jag har kvar det är 6 stycken som ska målas vita. Får försöka hinna med så många som möjligt på nästa ledighet. Är lite jobbigare att fixa dessa när det är kallt ute dock.
Nä nu kan jag inte sitta här och skriva mer utan fram med dammsugaren så man får detta tråkiga jobbet klart. Så ha det så bra på er så återkommer jag senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar