söndag 11 oktober 2015

Ingen vilodag!

Idag har man fått massor gjort fast det är söndag. Gjort färdigt rummet med färg och tapeter nu så nu ska det bara dit lite golvlister och dörrfoder.
Kan säga att tapeten var en av de bästa jag jobbat med. Riktigt bra kvalité och lätt att jobba med. Fast jag köpte den på Bauhaus så blev jag glatt överraskad att den var så bra.
Efter det så blev det lite lunch innan jag körde igång min andra sak idag. Nämligen koka lingondricka. Jag hade ju rätt mycket lingon som jag inte fick sålt denna gången så det blev att koka lite dricka av det istället. Fick 6 flaskor sammanlagt.
Nästa gång får jag koka lite lingonsylt då jag har rätt mycket lingon i frysen.
Sedan har jag slipat färdigt mitt soffbord och har betsat det idag också. Så nu hinner det torka ordentligt tills jag ska lacka det.
Så nu har man gjort sig förtjänt av lite kvällsmat efter duschen. Hoppas ni har haft en bra dag ni också.
Första våden på plats




Klart

Soffbordet betsat i mörk ek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar