lördag 3 oktober 2015

Lördagsnöje!

Då var det redan lördag fasen var tiden går fort. Känns som jag inte hinner med någonting av det jag ska ha gjort.
Men igår unnade jag mig en heldag i skogen och plockade lingon. Hade med mig lite kaffe och bullar. Var en riktigt fin dag och fick ihop cirka 20liter lingon. Som nu är rensade och paketerade i påsar. La ut dem på loppissidor på facebook har redan sålt 2liter.
Idag ska jag nog fortsätta med sovrummet börja sätta upp easycover tapeten. Blev ju lite mer jobb än jag räknat med när jag började röja med garderoberna. Så detta måste jag också ta tag i.
Sedan har jag börjat slipa på ett av mina soffbord. Ja ni hör jag har så jäkla mycket grejor att fixa med.
Får köra ett riktigt race här under dagen så man är ledig till kvällen för då är det speedway igen på tv:n.
Får ju passa på att kolla nu för snart är säsongen över och en lång vinter väntar utan speedway.
Tippar att det blir avgjort ikväll vem som blir världsmästare. Tai Woffinden har ett guldläge att avgöra ikväll han behöver bara 18p så är det klart har jag för mig. Fast de som driver VM-serien vill nog inte att det avgörs för då blir sista deltävlingen i Australien meningslös.
Dags att köra igång dagens arbete så ha det så bra på er så hörs vi senare.


Fikastund i solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar