torsdag 8 oktober 2015

Underarbete klart.

Redan torsdag känns som det inte var länge sedan jag skrev att veckan hade börjat. Tiden den bara rusar iväg.
Igår blev underarbetet klart med att sätta upp easycover tapeten i alla fall. Så nu kan man börja med den roligare delen av jobbet. Måla och sätta upp tapet.
Så det blir en tur in till färgaffären för att inhandla väggfärg. Får ta med tapeten så jag får en färg som passar nyansmässigt till tapeten. De är bra på att ta fram färg som är lika som tapeten nu för tiden.
Jag handlar nästan all min färg hos Happy Homes då jag tycker de ger bäst hjälp. Har aldrig varit några problem där.
Tur man har saker att göra inomhus idag för vädret ute idag är ingen hit. Blåsigt och kallt ser det ut att vara. Riktigt höstväder. Nästan så man skulle vilja ligga kvar i sängen idag.
På tal om sängar så har en av mina annonsörer ett erbjudande nu på just sängar.
Boka en sängprovning och få 1000kr rabatt på sängen. Du kan ju också boka en provning utan att köpa en säng. Detta gäller hos Sova så blev du intresserad så klicka på annonsen här så kommer du vidare till att boka en sängprovning hos dem.
Nu får jag göra mig iordning för att bege mig till färgaffären. Ha det så bra på er.
Ett arkeologiskt fynd för dessa är väl inte många som använder längre. 

Den blåa fulla färgen är borta

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar