tisdag 13 oktober 2015

Mobilinlägg

Då har man varit på jobb i ett dygn. Så här kommer ett inlägg genom mobiltelefonen. Så det blir inte så långt då det är jobbigt att skriva på denna lilla skärmen.
Detta passet är jag tillbaka i grillen igen efter några pass på andra stationer. Än så länge ska jag säga för det verka kunna ändra sig när som. Har haft en rätt bra början på passet men även detta kan ändra sig.
Vi har några specialkryssningar på detta passet och då får man göra lön för mödan kan jag säga.
Nu ska jag äta lite kvällsmat och sedan blir det duschen. Jag ska försöka göra inlägg på bloggen fast jag är på jobb men det blir nog genom mobiltelefonen och då blir inläggen lite korta och utan så mycket bilder. Ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt hur man gör detta med bilder genom denna appen. Men jag ska forska i det så ha tålamod.  Nu får jag säga godnatt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar