onsdag 30 september 2015

Godnatt!

För en gångs skull så skriver jag ett inlägg innan jag går och lägger mig. Skrev ju idag att jag skulle köra igång med mina projekt idag. Kan säga att det började som det alltid börjar på ledigheten med att jag tog det lugnt.
Fattar inte varför det ska vara så svårt att köra igång efter man har jobbat men man är väl så utarbetad kan jag tro. Fick i alla fall tvättat all min tvätt är ju något i alla fall.
Imorgon blir det en tidig morgon då jag ska åka in med bilen till verkstaden och fixa till så den går jämnt igen. En dyr affär så jag hoppas verkligen att det bara är det som de sagt. För är det mer så vet i tusan.
Bara för jag ska göra av med pengar så ska ni få spara pengar. Jag kommer ge er en kupong på vidaXL.se. som ger er 10% på fåtöljer hos dem. Skriv in CRS15 så får ni rabatten.
http://track.double.net/click/?channel=52292&coupon=466

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar