lördag 12 september 2015

Lördag

Då var det lördag igen då, tiden står inte stilla direkt. Som vanligt så går den fort när man har saker man vill få gjort. Men känns ändå att man har hunnit med rätt mycket de senaste dagarna som man hade planerat att få gjort.
Men man blir lite lat emellanåt när man jobbar så som jag gör. Man tänker jag är ju ledig i flera dagar till så jag hinner göra det senare.
Men tiden går som sagt väldigt fort och nu är det dags att börja packa resväskan igen för ännu en tur ut på havet.
Får man se hur det är ombord på detta passet när semestertiderna har tagit slut och livet har återgått till det normala för alla. Brukar vara en lite lugnare tid nu innan alla specialkryssningar tar vid.
Då är det full fart hela tiden ena dagen rock och andra dagen är litteraturfolk som kryssar. Då får man veta att man lever.
Idag tror jag det blir en lugn dag med lite läsning känner inte för att göra så mycket alls om jag ska vara ärlig.
Blir att kolla lite speedway ikväll då det är GP-tävling igen denna gång från Slovenien. Får hoppas det blir en bra tävling utan massa olyckor och annat.
Nu så blir det en ny kopp kaffe och krypa upp med boken i soffan. Ha det bra på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar