söndag 13 september 2015

Tröttsam söndag!

En sådan där tröttsam söndag igen då och extra tröttsam dagen innan man åker och jobbar.
Man riktigt känner hur ledigheten tar slut. Är som jag sagt för tur man inte jobbar som vanligt folk. Då skulle man ju ha dessa söndagar fler gånger. Så något gott att jobba på sjön finns det.
Idag har jag inte gjort så mycket. Packat lite och plockat undan lite ute i trädgården.
Min pool fick en plats i garaget. Var inte världens lättaste att vika ihop den själv kan jag säga.
Men nu är den inne i alla fall.
Tänkte på en sak idag när jag gick och plockade lite i trädgården. Ska nog skriva ner en lista vad jag ska göra på min nästa ledighet så man kör igång direkt när man kommer hem. Känns annars att man skjuter upp allt man ska hinna med.
Har lite grejer att styra med när jag kommer hem. Måste få alla mina möbler färdiga som jag ska sälja undan. Sedan har jag två saker som jag ska måla som ska bli presenter som jag också måste ta tag i.
Blir nog en lång lista om jag får gissa.
Men måste få undan lite grejer nu för det börjar bli lite oordning här just nu. Har en förmåga att ta på mig lite för mycket grejor på en gång. Men snart så blir det nog bra.
Nu får det bli lite kvällsmat här innan man går och lägger sig. Så ha det bra på er där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar