tisdag 8 september 2015

Morgonkaffe

Har ju nästan alltid avslutat mina blogginlägg med att jag ska ta en kopp kaffe så tänkte göra tvärt om för en gångs skull. Jag börjar med en kopp kaffe nu när jag skriver här.
Blir en kopp ekologiskt Löfbergskaffe denna morgonen eller morgon och morgon är ju förmiddag.
Blir nog en tur till bygghandeln och köpa de sista stenarna till gången saknas ju som sagt cirka 40 stycken. Ska även kolla efter en vinkelslip för jag kommer behöva en sådan för att kapa de sista stenarna.
Ser ut att bli en fin dag idag också är nästan så man skulle ta en tur skogen också om man hinner. Har ju tyvärr inte fått mina lingon sålda än så. Men får behålla dem själv och koka lingondricka på dem.
Nä nu får det bli dags att börja dagen och inte sitta här och dricka kaffe hela dagen. Ha det så bra på er så hörs vi senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar