söndag 16 februari 2014

Seg söndag!

En seg söndag i soffan har det blivit hittills. Kollat lite OS med en ny guldmedalj till Sverige i skidorna. Annars så får jag väl börja göra mig klar för att åka på jobb igen. Konstigt att söndagar innan man ska på jobb är så sega det är tur att man inte har de varje vecka som de som jobbar som vanligt folk har. Jag har ju bara såna söndagar var 4:e vecka.
Det ska packas och gå igenom huset. Kolla så allt är låst och avstängt.
Så när man kommer hem nästa gång får man hoppas på att våren har kommit. Känner för att grilla på altanen.
Kommer bli ett jäkla pass på båten detta passet då vi har massa specialkryssningar. Börjar redan imorgon när jag går ombord med studentkryssning. Får hoppas att jag hamnar på en bra station.
Ja dags att börja packa resväskan så ha det bra så hörs vi av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar