tisdag 4 februari 2014

Oj vad länge sedan jag skrev här då!!!!!!

Oj det var länge sedan jag var inne här på min blogg och skrev ser jag nu. Men ibland så hinner man inte med allt. Varit ombord och jobbat lite igen sedan sist jag skrev och jag hade hand om alla dessa smörgåsar och sallader igen. Jag börjar bli ett riktigt proffs på att beräkna vilka det går mest av vid olika kryssningar. Tycker jag fick allt att funka helt problemfritt denna gången och inget svinn eller.
Det kan vara svårt att veta när passagerarantalet går upp och ner. Men det gick bra denna gången.
Jag annars har jag fyllt år när jag var ombord också inte nåt att fira egentligen men alltid roligt.
Var mycket snö här hemma när jag kom hem men det ser ut att smälta bort för nu är det plusgrader. Ska väl gå ut och skotta lite men drar mig lite för det är sådan där riktigt tung snö att skotta. Har en stor vall på garageinfarten som jag forcerade igår när jag skulle in med bilen i garaget.
Får väl gå ut och ta den så det inte blir en isvall om det blir kallare igen.
Ja ha det så bra på er alla så hörs vi av senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar