måndag 10 februari 2014

Måndag igen då ja!

Ännu en helg har gått och nu är det måndag igen. Vad ska man hitta på idag då ja inget planerat i alla fall. Man tar ju dagen som den kommer. Ska åka och köpa bets till mitt bord ska jag ju göra kom jag på nu. Så lite har jag planerat. Hoppas det blir bra bordet jag köpte får väl se hur jag gör med det om jag säljer det vidare eller behåller det. Vore ju lite kul om man fick lite snurr på möbelförsäljning på detta sättet. Extrainkomster är alltid skoj.
Satt och kollade lite på OS igår är väl så där när det går på andra kanaler än +SVT Sport man saknar vissa kommentatorer. I vissa sporter så blir det helt fel och höra andra röster. Sedan detta program +SVT Sport har på kvällarna där de inte får visa rörliga bilder är ju bara löjligt att se. Sitter och pratar om sporterna i någon studio som de gjort att det ska se ut som någons lägenhet eller nåt.
Nä det är för mycket pengar inblandat i sport nu för tiden och massa gubbar som sitter och bestämmer hit och dit. Ta bara detta IOK har ju gjort bort sig två gånger redan över jävlabagateller först hockeymålvakten som inte fick ha Stefan Liv målat på hjälmen va fan gör det. Sedan Norge som inte fick ha svarta sorgband på sig fy fan säger jag bara. Tycker alla länder ska åka med sorgband nästa tävling så får vi se vad som händer.
Ja det var väl vad jag hade på hjärtat just nu ha det så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar