onsdag 12 februari 2014

Curling

Ja börjar dagen med lite curling och kaffe. Curling verkar vara en rolig sport skulle gärna vilja prova på att spela. Men det går ju inte när man är själv måste ju ha lite fler spelare. Men det kanske finns några curling föräldrar som vore intresserade. De kan ju detta med att curla eller vad tror ni.
Annars håller jag på att försöka välja tapet jag ska ha i sovrummet jag skrev om igår. Det är inte lätt trodde jag hade valt en men sedan hittade jag en ny som också var snygg så nu är jag tillbaka till ruta ett kan man säga.
Lackat mitt bord två gånger och det blir skitsnyggt ska lacka en gång till så jag får en bra yta på det.
Bara frågan om jag ska behålla det eller sälja det. Vore roligt och se om jag kan sälja iväg det med lite vinst. Får prova med en annons så får jag se om någon nappar tänkte begär det dubbla mot vad jag gav för det.
Idag får det bli lite hushållsarbete med tvättning som den stora greja på schemat. Så dags för tvättstugan så ha det bra så hörs vi av senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar