onsdag 5 februari 2014

Nya loppisfynd!

Hej på er ute i stugorna, höghus, radhus eller vad ni nu befinner någonstans när ni läser min blogg. Idag blev det en liten roadtrip runt här om kring för att hämta mina nya loppisfynd jag gjort.
Började med att hämta upp en väggdekoration typ som ett stort klistermärke jag hittade på blocket.
Är som två stora maskrosor i svart som blir snyggt på en vit vägg. Får se var den hamnar men det lutar åt grovingången.
Det andra fyndet är ett soffbord i oval form med stål-ben. Är lite märken på bordsytan som jag ska försöka fixa till. Sedan får jag se om jag behåller det eller säljer det vidare. Tror nämligen att man kan få ut lite mer för det än vad jag gav för det efter lite arbete på det. Men det kanske blir så snyggt så jag får sälja mitt andra bord och det gör absolut vinst på för det fick jag gratis.
Ska måla sista gången på mitt radioskåp för hoppningsvis. Är fortfarande väldigt osäker på hur det kommer bli när det är färdigt. Kanske få låta det vara oöpppningsbart för jag tror färgen nötts bort när man skjuter dörrarna. Men det går ju det också.
Idag är det inte riktigt lika varmt som igår så snö smälter långsammare idag men det är blaskigt på vägarna så min bil är mer grå än röd. Får försöka tvätta av den lite grann så det inte bildas rost någonstans.
Detta va vad jag hade att rapportera för nu så har det så bra på er.
Senaste fyndet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar