lördag 8 februari 2014

OS-medalj

Ja då har Sverige fått sin första OS-medalj idag då genom Charlott Kalla var väl inte en sådan överraskning att hon skulle ta medalj. Jag kom in i loppet när de gick i mål så jag såg den viktigaste biten av loppet kan man väl säga. Tittade ju på svenska rallyt istället är roligare i mina ögon sett.
Tyvärr så går det inte så bra för den svenska föraren vi har med där. Den som är roligaste att se är Henning Solberg har aldrig sett en rallyförare som är så glad över att få köra. Han är som ett barn på julafton.
Idag ska jag försöka måla mitt radioskåp för sista gången hoppas jag. Blev lite mer jobb än vad jag räknat med.
Ska försöka ge mig på att göra en ritning över en möbel jag ska bygga. Ett typ av sideboard att ha bakom soffan i tv-rummet. Hade tänkt försöka bygga ett i MDF. Får se om jag lyckas har aldrig byggt något sådant för. Blir det bra så kommer jag lägga ut bilder här på bloggen så följ om ni är intresserad.
Nä nu blir det att titta på lite OS så man inte är helt off. Ha det bra alla där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar