fredag 14 februari 2014

Alla hjärtans dag!

Idag är det en dag för alla som är har en kärlek eller är det bara en dag som har tillkommit för att man ska konsumera mera. En kärlek till alla handlare skulle jag villa säga. Jag vet eftersom jag har varit egen företagare med ett kondis. Kan säga att denna dagen så gick allt som hade ett hjärta på sig att sälja. Folk var som galna i att handla.
Jag kan tycka att man ska visa kärlek hela året om och inte bara idag och man behöver inte köpa något för att visa kärlek. En kram eller ett leende är väl bra det också.
Dagen för min del idag blir väl att kolla lite OS med hockeymatch igen för har inga projekt direkt som jag kan styra med idag. Kan bara ta bort lite golvlister i rummet jag ska tapetsera på min nästa ledighet.
Funderar också om jag ska måla fönstren på insidan om jag bestämmer det så får jag nog göra det innan jag tapetserar.
Nä mera kaffe nu och sedan se lite OS. Ha det bra på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar