fredag 7 februari 2014

Fredagkväll!

Ett lite sent inlägg blir det idag eller kväll kanske man ska säga. Blev en tur in till Vimmerby och hämta en skrivbordsstol jag köpt för 80kr ett riktigt fynd den ser helt ny ut.
Sedan skulle jag köpa lite grejor till mitt bord men det blev bara våt-slippapper för den betsen jag skulle ha fanns inte. Vill ha en mörk ekfärgad men den var ju slut. så får bli en tur till färghandeln imorgon igen kanske.
Det var ett jäkla väder idag regnade först för att sedan gå över till snöblandat. Så nu ser min bil ännu värre ut.
Ja idag har OS börjat och detta med invigningar finns det nåt tråkigare att titta på. En massa folk som vandrar in efter en flagga. Alla filmar med sina mobiler eller till och med surfplattor. Se väl så där ut kan jag tycka. Nu såg jag inte så mycket av den för jag orkar inte med det.
Jag tittar heller på svenska rallyt som är mycket roligare. Men sen är jag ju ett motorfreak.
Nä nu är det dags att gå och lägga sig så god natt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar