torsdag 6 februari 2014

Städtorsdag

Blev lite städning idag. Konstigt att det blir skitigt när man inte är hemma. Dammsugning av köket och sovrummet.
Annars har jag målat mitt radioskåp och det blir bra men får nog bli en extra målning. För det lyser igenom lite grann. Sedan får det bli att man inte kan öppna det för färgen gör att skjutdörrarna fastnar lite grann. Men det blir bra och bara ha det som det är.
Imorgon måste jag åka till byggvaruhuset och skaffa lite vattenslippapper så jag kan börja med mitt soffbord. Funderar om jag ska skaffa lite mörkare bets och betsa det innan lack. Hoppas slutresultatet blir som man har tänkt.
Har även börjat fundera på att skaffa lite lister och prova att bygga spröjs till fönstren. Har en plan som jag måste testa att göra. Ska ju måla fönstren i vår så de blir vita så det vore bra att ha spröjs klar till dess.
Ja ni hör man har ide´r hela tiden.
Nä nu är det dags att göra sig lite mat sedan får man se vad som händer. Ha det bra så hörs vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar