måndag 3 mars 2014

Mitt i natteninlägg

Ja nu har jag varit så där dålig på att skriva igen. Har faktiskt inte varit inne på datorn på 14 dagar. Har varit mycket på jobbet att göra detta passet med specialkryssningar. Denna gång var det studentkryssningar så man har haft fullt upp att producera mat.
Det är så här på våren på mitt fartyg som jag jobbar på med specialkryssningar allt från studenter till tidningar som har kryssningar. Är mycket jobb med fulla båtar men skoj att göra olika saker mot i vanliga fall.
Men nu är man hemma igen och ligger här i sin egna säng och skriver detta inlägget mitt i natten samtidigt som jag lyssnar på lite musik.
Lägger till lite låtar på mina spellistor på +Spotify så man kan lyssna nästa gång man är på jobb.
Bra detta med +Spotify tänk förr var man tvungen att ha en stor CD- spelare med sig när man skulle lyssna nu räcker det med telefonen. Tänk vad utvecklingen går framåt.
Nä nu får jag nog sova lite så man är vaknar någorlunda i tid imorgon.
Så god natt på er så hörs vi imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar