tisdag 11 mars 2014

Biltvättning

Gick upp tidigt idag på grund av vissa orsaker. Så blev en promenad på morgonen var lite kallt på morgon det var till och med frost idag.
Efter det blev det att ge sig på att tvätta bilen och jag kan säga att den var skitig så skitig så jag fick inte bort allt skit utan får ta lackrengöring imorgon. Vet inte om det är tjära eller något annat som sitter fast på lacken. Mer jobb blir det i alla fall.
Har fått mitt soffbord sålt idag så tjänade 300kr på det bara genom att betsa om det.
Blev mer sugen på att börja handla med lite möbler men får vänta lite. Köpte två lampor idag som jag nog ska ha i köksfönstren eller i sovrummet.
Gjorde en rolig sak idag också när jag skulle skicka brev till mina barn. Skrev två fina brev och la ner dem i kuverten. Tog med dem när jag gick på promenad och postade dem. Sedan när jag kom hem så kom jag på att jag glömt att sätta frimärken på dem. Så är det i denna nya IT-världen man vet snart inte hur man gjorde förr.
Lite skoj var det så får se om barnen får breven.
Nu är det dags att gå och lägga sig att sova märks att man var uppe tidigt idag. Så god natt på er där ute i världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar