onsdag 12 mars 2014

Bilvaxning!

Är helt knäckt av att krypa runt på garagegolvet. Visst låter det lite komiskt men det är vad jag gjort idag när jag har vaxat bilen eller halva bilen. Är inte klokt vad asfaltsfläckar sitter fast och det är inte lite fläckar heller. Men den blir fin när man har fått bort dem. Har halva bilen kvar att vaxa men är inte så farliga ytor kvar så det kommer nog gå fort.
Det är tur att man har garage när man ska göra sådant här. Skulle aldrig klara av att ligga på en parkering och hålla på med detta.
Men när man håller på med detta så tänker man att man skulle ha en vinterbil som man inte behöver vara så rädd om. Får se om jag skaffar en till nästa vinter skulle vilja ha en pick-up eller en lite minibuss som man kan köra lite grejor med.
Får se vad det är för väder imorgon om man kan rensa lite i rosrabatten på framsidan imorgon. Vet inte så mycket om hur man sköter rosor. Men jag har alltid provat mig fram med det mesta om trädgårdsskötsel så får väl göra det nu med. har gått bra förut. Nu är det väl någon expert som blir galen på mig men det tar jag.
Nu får det bli att titta på hockey på TV. Börjar ju närma sig till slutspel nu är det något som kallas play-in vilka de två sista lagen som ska gå till slutspel. Lite konstigt upplägg men så är det. Är väl något från +NHL .
Ha det bra alla läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar