onsdag 5 mars 2014

Sovmorgon

Började dagen med att ta en sovmorgon kan man säga sov till klockan 11. Hade ont i nacken när jag gick och la mig igår. Har väl blivit lite bättre under dagen men känner av det lite än.
Men nu har jag blivit förkyld istället är väl bättre än ont i nacken i och för säg.
Idag har jag varit och hämtat mina tapeter jag beställde innan jag åkte på jobb så nu har jag lite att fixa med.
Igår så klippte jag mina äppelträd. Jag är väl ingen expert på detta men gör så gott jag kan har funkat förr. Det ena av träden har nog aldrig varit klippt så det var lite lurigt att få till grenarna växte kors och tvärs.
Annars har man inte gjort så mycket de första dagarna på ledigheten det är som vanligt med andra ord.
Får bli en kopp te och sedan gå och lägga sig tidigt så man sover bort förkylningen. Så ha det så bra så hörs vi av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar