fredag 7 mars 2014

Förkyld!

Ja vad ska man skriva om idag då. Det har inte hänt så mycket idag då jag känner mig sjuk. Jäkla förkylning har jag fått så ligger i sängen och försöker vila bort den. Får bli ett varmt bad så får vi se om det blir bättre.
Folk har nog vårkänslor för man börjar se sina grannar som man inte knappt har sett på hela vintern. Den ena har tvättat bilen hela dagen och nu började han med deras andra bil. Undra om han kommer vara lika noggrann med den som med den första i så fall så kommer han tvätta den i mörkret.
Jag skulle behöva tvätta min med men det får vänta tills söndag i så fall. Ska ut och åka imorgon så det känns som den kommer bli mer smutsig då.
Lagt ut mitt bord jag köpte för ett tag sedan och betsade. Dubblade vad jag gav för det så får se om jag får det sålt annars får jag sänka priset. Vore skoj om man fick igång lite möbelförsäljning med fynd man gjort.
Skulle vilja renovera sovrummet nu när jag har hämtat tapeterna men är inte så skoj när man är sjuk.
Är ju ingen brådska med det men vore skoj och få fixa lite.
Ja nu får det bli ett varmt bad och se om förkylningen ger med sig sedan blir det en film på det. Så ha det bra på er alla där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar