fredag 14 mars 2014

Grillning!

Idag åkte min grill fram i det vackra vädret. Blev så sugen på att grilla några kotletter så det blev det.
Annars har det varit en lugn dag inte gjort så mycket idag. Blev lite läsning i soffan.
Får väl se vad det blir för väder imorgon ska tydligen bli vinter igen i en del av Sverige. Var väl en himla tur att man inte satte på sommardäcken på bilen.
Nu har Formel 1 säsongen börjat med lopp i Australien nu i helgen. Började väl inte så bra för våran svenska förare Marcus Ericsson. Han kunde bara köra två varv på första tidsträningen på grund av strul med bilen. Men jag tror på honom vore skitroligt om han lyckades. Har ju även spelat på honom som vinnare i loppet vilket inte är så stor chans men chansen finns ju. Sedan att jag skulle vinna 45000kronor skulle ju inte heller sitta fel. Många som bryter loppet och annat strul och mycket tur så kanske.
Ja det mitt inlägg för idag inte så mycket att skriva om idag när jag har haft en slappardag. Men så blir det ibland. God natt på er!
Grillen tänd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar