torsdag 13 mars 2014

Biltvättning+vaxning=KLAR

Idag har det varit en helt underbar dag i solen. Gjort klart bilen så nu är den så ren så man nästan inte vill använda den.
Blev även lite räfsning på framsidan runt alla landen med rosbuskar jag har där det är rena slalombanan. De har inte haft någon struktur när de planerat de landen kan jag säga. Får nog bli att flytta några av buskarna i höst eller sommar eller när man nu gör det. Får forska lite och planera var jag ska sätta dem någonstans.
Fick morgontidning idag också är lite lyxigt att ha tidning på morgonen men det skulle aldrig funka att ha det när jag jobbar som jag gör. Nu blev det en kaffe med tidning ute på altanen i solskenet inte helt fel. Måste forska i lite trädgårdsmöbler i alla fall ett bord för stolar har jag.
Man kommer på saker man har haft hela tiden. Fick ju sälja av sakerna när man sålde förra huset och flyttade till lägenhet. Men en del saker skulle man ha nu igen, men det är bara att börja om och samla på sig igen.
Tror jag ska ta en bok och gå och lägga mig på soffan. Så ha det bra på er.

Min rena bil har inte någon bild på hur den såg ut innan och det ska ni vara glada för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar