onsdag 4 november 2015

Höst!

Nu får man ändå säga att det är höst på riktigt. Träden har snart tappat alla sina gula löv och det börjar bli kallare. Det är även dags att ta in sina utemöbler för dem kommer man ju inte behöva använda mera.
Vad har hänt hos mig sedan jag senast skrev ett inlägg här då? Ja jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera.
Men har man höstlov så har man. Ja som sagt jag har haft höstlov med mina barn. Alltid lika roligt att var med dem och hitta på saker.
Vad har hänt mer då? Jo igår spikade jag golvlister i sovrummet så nu börjar det bli klart. Har bara en sak kvar att göra och det är skivan på skåpen som ska betsas och lackas sedan är det klart.
Fick mina knoppar till garderoberna jag beställde istället för dem i furu som satt där innan. Tog svarta i metall istället som jag beställde från företaget "Bara Handtag". Kan säga att de var riktigt snabba på att leverera. Så ska ni köpa knoppar eller handtag så gå in på deras sidan och kolla för de har det mesta och är som sagt snabba med att leverera. Jag lägger upp deras annons här så kan ni bara klicka där så kommer ni vidare till deras sida.
Idag får jag väl fortsätta med mina projekt och ett av dem är att måla fönster. Så jag någon gång blir färdig med alla fönster. Vill ju att alla ska vara likadana i vitt. det värsta med det är dock att det dammar så förbannat när man ska slipa dem.
Det blir min dags uppgift hoppas ni också gör något roligt och meningsfullt. Nu får det bli lite kaffe så hörs vi senare.




 

 

 

 

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar