tisdag 17 november 2015

Mackorna

Då har man varit ombord på jobb i drygt en vecka nu och som vanligt har jag glömt bort att uppdatera bloggen.  Ber om ursäkt för detta än en gång.
Jag har återvänt till min kära station mackorna vilket jag gillar. Får man hoppas man blir kvar här några pass till. Det är skönt att få sköta sig själv och speciellt att slippa bongmaskinen.
Man kan bli galen på det där ljudet från den när den skriver bongar.
Nu får man en lapp på morgonen vad cafét vill ha sedan gör man det i sin egna takt hur bra som helst.
Sedan kan det bli lite mycket under helgen men det är bara att lägga i en växel till.
Denna veckan ser bra ut än så länge. Har en del konferanser imorgon som är lite att styra med. Men annars är det helt ok.
Jag längtar dock hem till mitt hus och min verkstad. Har ju lite projekt att styra med hemma. Denna ledigheten har jag skrivet en lapp vad som jag ska hinna med .  Ska försöka köra ett riktigt race med att måla dörrar och fönster. Vore bra om jag blev klar med detta.
Nu får det bli lite finsk laxsoppa till lunch sedan blir det nog att sova lite på maten. Ha det så bra på er där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar