onsdag 25 november 2015

Hemma!

Hej alla läsare av min blogg då var man hemma i huset igen då. Efter ett arbetspass ombord på M/S Galaxy. Detta passet var lite upp och ner med jobb. Händer inte så mycket i veckorna utan topparna med passagerare är på helgerna. Denna gång var jag tillbaka på min favorit station nämligen mackorna. Det är bra där man får styra själv hur man vill jobba. Fast jag hade lite inhopp i varma buffen några kvällar också vilket var länge sedan jag jobbade. Men det är roligt det med.
Det har börjats med julbord ombord nu så är ni sugna på det så är det bara att boka in en kryssning i jul tema. Är en show ombord också med olika kända artister så man får det mesta.
Här hemma går det också i lite jul tema då man letar julklappar på nätet. Har hittat det mesta så snart är det klart på den fronten.
Idag blir det lite slipning av dörr igen känns som jag har skrivit om mina dörrar ett X antal gånger här på bloggen så ni vet ju hur jag ligger till på den fronten.
Nu får jag dock fixa till lite lunch så ha det så bra på er där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar