söndag 8 november 2015

Fars dag!

Sitter här och dricker kaffe på fars dag och tittar på mitt fina kort jag fått från min dotter. Hon är riktigt pysslig av sig så hon fixar och donar det mesta. Har ringt och tackat för det fina kortet och pratat lite med mina barn idag också.
Är det något jag har gjort bra i mitt liv så är det mina barn det kan ingen ta ifrån mig. Kommer ihåg när min son föddes mer maktlös kan man nog inte känna sig tror jag. Man kan inte göra så mycket under själva förlossningen men när man fick hålla i den där lilla killen för första gången vilken grym känsla. Känslan var naturligtvis likadant när min dotter föddes. Den där lilla kroppen med de där små händerna och fötterna ett underbart ögonblick i ens liv som man inte vill ha ogjort.
Tänk var lycklig man var som nybliven pappa och lika lycklig är man över sina barn nu. Man vill det bästa för dem hela tiden. Försöker göra så bra jag kan med det som är just nu. Men hoppas det blir bättre på min front så småningom.
Så kram på er mina barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar