lördag 11 juli 2015

Projekt anslagstavla

Ser man ut idag så ser det ut att bli en fin dag. Solen lyser faktiskt igenom molnen så går kanske att sitta ute på altanen idag utan att frysa ihjäl.
Igår var vi ute i skogen igen denna gången för att plocka smultron. Vi fick nog ihop en halv liter i alla fall så det blev lite till filen i morse.
Målade också på vårat projekt anslagstavlan. Det kommer gå i en riktigt tjej färg fast det får man väl inte säga i dessa jämnställdhetstider. Då säger vi en hen färg då så har vi löst det problemet.
Färgen hette Candy så då fattar ni vilken färg det kan tänkas vara.
Tror denna presenten kommer bli riktigt populär.
Får bli två strykningar till tror jag innan det blir bra. Jag målade även klart min byrå så nu kan jag börja tapetsera lådfronterna sedan är den klar.
La ut lite grejor för försäljning igår bland annat mina stolar som verkar vara väldigt svårsålda.
Sedan ett soffbord som jag fick med när jag köpte ett annat bord. Jag har lagat det lite så får vi se om det är någon som nappar på det. La även ut en lampa som följde med huset när jag köpte det. Den är inte riktigt min stil så den får gå iväg om någon vill ha den.
Måste få iväg lite grejor ha börjat samla på mig en hel del vi detta laget. Kanske skulle anordna en garageloppis.
Nu får det bli kaffe som vanligt innan dagen kör igång. Ha det så bra på er.
Ser inte färgen så bra men den är rosa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar