söndag 12 juli 2015

Byrå projekt klart!

Var det dags att skriva ett inlägg igen då och denna gången är det söndag. Veckorna går fort fram. Snart ska man åka och jobba igen det var länge sedan man var ombord nu på grund av vissa orsaker. Men jobbar bara en vecka innan man har semester igen. Man både saknar och inte saknar båten. Det är fint nu på sommaren att glida i skärgården men samtidigt är det mycket jobb.
Men är glad att jag har ett jobb så man ska inte klaga.
Igår blev min byrå klar efter mycket om och men. Det har tagit längre tid än jag räknat med då det har dykt upp annat som gått före. Men nu så är den äntligen färdig. Den blev riktigt bra så nu får man lägga ut den till försäljning. Nästan så man vill behålla den men jag har ingen nytta av den direkt och det var ju meningen att jag skulle sälja den när jag renoverat klart den.
Nu blir det några andra projekt som står på tur bland annat ett par trädgårdsstolar som ska målas.
Sedan har jag lite grejor som ligger ute till försäljning som jag hoppas bli av med.
Idag skulle man också behöva klippa gräsmattan igen får se om jag orkar ta tag i det.
Vädret är ju perfekt att klippa gräset mulet och inget regn. Så man får väl passa på att få det gjort. Man får ju motion samtidigt.
Men först lite kaffe så man orkar med det. Ha det bra mina vänner.
FÖRE

EFTER


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar