lördag 30 maj 2015

Ta inte livet för givet!

Förlåt för jag inte gjort några inlägg på några dagar. Men har hänt saker i familjen som man inte kan göra så mycket åt. Men kan säga att jag är glad som bor i Sverige med denna sjukvården vi har.
Så ni som tar allt för givet. Tänk om för ta inte livet för givet mycket kan hända som man inte har så mycket att säga till om.
Men det som hänt i min familj sluta så lyckligt det nu kunde göra. Jag är så glad att det gick som det gjorde.
Livet blir nog lite annorlunda den närmaste tiden för min del. Har mycket att tänka på  också hur det blir med allt.
Men nu får man se framåt och lämna det tråkiga bakom sig.
Blev ett lite konstigt inlägg detta men kände att jag ville skriva av mig lite. Nu blir det sängen för min del. Så god natt på er alla där ute i etern eller vad det nu heter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar