fredag 1 maj 2015

Salsakryssning

Valborgsmässoafton i ett restaurangkök har jag ju gjort förr. Men det var det jag gjorde detta året också. Denna gången var det salsakryssning som stod på schemat. Blev en rätt bra kväll inga konstigheter utan allt flöt på bra. Jag hade det rätt lugnt på min kalla station. Får väl se hur lunchen blir imorgon.
Har några dagar framöver med mycket passagerare ombord så det blir nog att jobba.
Nu blir det dock sängen för mig. Ber om ursäkt för att det blir lite korta inlägg. Men har inte som vanligt inte så mycket att skriva om när man jobbar. Ni ska få lite bättre inlägg när jag är hemma igen. Med lite bilder också är alltid roligt med bilder.
Vill ju att ni ska stanna kvar hos mig och min blogg. Ni får gärna bjuda in fler att följa mig. Alltid kul med lite nya läsare.
Men nu säger jag godnatt och sov så gott alla läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar