tisdag 19 maj 2015

Hemma eller på resande fot!

Då sitter man vid sitt egna köksbord och äter frukost igen. Ibland känns det som jag bor i en resväska. Kanske skulle skaffa mig en husbil istället och bo där jag känner för det. Fast det skulle ju inte bli så mycket fixande med projekt då.
Idag hade jag tänkt att ta tag i gräsmattan för första gången detta året men som alltid på tisdagar så regnar det. Det är ju jäkligt konstigt detta med att det alltid ska regna på tisdagar och ni som inte vet vad jag snackar om. Det körs alltid speedway på tisdagar i Sverige som är min favoritsport. Den är rätt väderberonde kan man säga. Klippa gräset är ju lite som speedway väderberonde är svårt att klippa när gräset är blött.
Får väl bli inneraktiviteter idag som det verkar. Städa är väl en av dessa aktiviteter inte världens roligaste men nödvändigt ont.
Ska även hämta upp mitt paket med kläder från Styleshop.se. Får man hoppas att de passar i storlek är alltid ett lotteri detta med storlekar men det brukar passa på mig.
Lägger upp bild senare hur de ser ut.
Men de har snygga kläder så gå in på deras sida och kolla in den. Jag lägger upp en annons nedan som ni kan klicka er in på så kommer ni till deras sida.
Nu får det bli en dusch innan dagen startar så ha det bra på er så hörs vi.
Simma lugnt i regnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar