fredag 15 maj 2015

Ledighet!

Har det skönt med ledighet och hittar på roliga saker. Är väl sånt man ska göra när man är ledig.
Har tagit semester från mina husprojekt för tillfället. Ska fortsätta med dem igen nästa vecka igen.
Nästa vecka kommer det bli årets första gräsklippning också. Den har växt till sig ordentligt kan jag säga även de plättarna jag lagade förra året.
Idag har man varit ute lite på stan och kollat lite i affärer och hittade en snygg lampa som jag blev lite sugen på. En snygg kopparfot med vit skärm skulle passa så bra i mitt ena sovrum. Men får se om jag hittar en lite billigare någon annanstans. Tyckte den var lite dyr man är ju smålänning. De är ju kända för att vara sparsamma eller ekonomiska som jag säger.
Har fått en spekulant på mina tre stolar som jag renoverade för ett tag sedan. Hon ville bara att jag skulle ta några fler bilder på dem och skicka till henne. Så det får jag fixa till när jag kommer hem.
Vore roligt om man fick dem sålda.
Nu blir det lite tacomys är ju fredag fast det känns som lördag. Ha det bra på er där ute.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar