söndag 3 maj 2015

Lördagskväll

Ja ni som hann läsa mitt inlägg som jag la in i morse såg att jag var lite veckovill. Trodde det var lördag igår fast  det var ju bara fredag. Så som jag skrev så var fredagskvällen riktigt jobbig med mycket folk och en köksmästare i luckan som är helt galen. Fattar fortfarande inte varför han ska vara där. Funkar bra när han är ledig.
Blir inte bättre av att skrika och gorma. Blir sakerna bättre lösta då? Nej skulle inte tro det. Fast nu glömmer vi bort den kvällen.
Lördagskvällen funkade lite bättre då det var mindre gäster än på fredagen.
Min station funkade felfritt ikväll från min sida. Nu är det bara en lunch kvar med mycket folk sedan går det ner i antal igen. Så då får man vila upp sig lite grann.
Nu blir det lite kvällsmat innan sängen hägrar. Så godnatt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar