måndag 11 maj 2015

Förbannade jäkla skit!!!

Ja igår var både en bra dag och en mindre bra dag. Det bra var att man gick av båten. Skönt att få komma hem till sitt. Det mindre bra var att någon klåfingrig jäkel inte vet detta med ditt och mitt.
För när man kommer till parkeringen så har någon stulet ETT däck på bilen.
Man blir ju både arg och förbannad på att man inte kan få ha sina grejor ifred.
Så det var ju bara att ta fram domkraft och reservhjul då. Tur i oturen att de bara tagit ett hjul.
Förmodligen har de blivit avbrutna innan de fått med sig alla fyra hjulen.
Så det blev en långsam resa hem då man bara får köra i 80km/h med nödhjulet.
Fick se mycket nya saker man inte sett förr på denna vägen kan jag säga. Nu vet jag också hur lastbilschaufförer har det. Fast det var många lastbilar som körde om mig trots att jag bara körde i 80km/h.
Men nu är en polisanmälan och en anmälan inlämnad till försäkringsbolaget. Så nu får man väl se vad som händer.
Man blir bara så jävla arg när grejor händer som man själv är helt oskyldig till. Vill ju inte hålla på med sånt här på ledigheten har ju mycket roligare saker att styra med.
Men saker blir inte som man tänkt sig ibland tyvärr.
Nä över till något roligt istället idag ska jag få se speedway live för första gången denna säsongen. En tur ner till speedwaybanan för första hemmamatchen.
Så lite frukost nu sedan så ha en bra dag på er där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar