torsdag 21 maj 2015

500 sidvisningar

Ny dag nya möjligheter eller vad är det man säger. Ser ut att bli fint väder idag också så känns som en dag ute på altanen lockar. Kom precis på att jag inte har plockat fram alla trädgårdsmöblerna än så det verkar ju vara en uppgift idag.
Satt lite och kollade på min statistik över min blogg och ser att det ligger stadigt med antal besök. Men det verkar inte riktigt komma över 500visningar i månaden än. Så får se hur länge det dröjer tills den gränsen korsas. Jag hoppas idag så man kan sätta nästa mål 1000 visningar i månaden.
Är nog svårt att få till det om man inte marknadsförs sig mer än vad jag gör. Jag får ju lita på er som läser att ni pratar vidare om denna blogg.
Igår var jag ute och rensade lite på framsidan av huset tog bort lite gamla blomstergrejor som de haft de som bott här förr. Några stockar som hade gjort sitt kan man säga. Då stod jag och funderade på min ena ingång. Har ju en handikappsramp där nu kan man säga en stor sak som tar upp rätt så mycket av garageinfarten. Tror det blev ett projekt i sommar att ta bort den och bygga en ny entre med bara en liten trappa.
Lite nya ute lampor ingår också i det projektet så det blir enhetligt som det är nu så är det två olika lampor på väggen som lyser jätte konstigt.
Blir en av sakerna att göra i sommar. Det att göra nu blir en kopp kaffe i solen på altanen. Så ha det bra så hörs vi. Hoppas ni också har sol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar