onsdag 20 maj 2015

Första gräsklippningen!

Idag var det mycket bättre väder än det var igår. Solen har lyst hela dagen än så länge för det går mörka moln på himlen runt om här så det kommer säkert regna framåt kvällen.
Men jag har hunnit med att klippa gräsmattan för första gången i år. Nu har även de fläckarna jag lagade i gräsmattan förra året växt tills sig. Så den ser riktigt fin ut.
Idag har jag även fått svar från försäkringsbolaget angående min stöld jag hade av däcket på bilen.
Skulle komplettera lite uppgifter om vad det var för sorts däck och fälg.
Sedan hade jag lite tur när jag åkte till däckverkstaden för de hittade en sådan fälg som jag hade. Ibland ska man ha tur här i livet inte för man har det allt för ofta men ibland så.
Så nu ska jag bara vänta tills det kommer hem.
Skrev ju igår om att jag skulle hämta ett paket från Styleshop.se med kläder. Fick tyvärr inte allt jag hade beställt saknades ett par jeans som var slut. Men så är det när man handlar på rea ibland de populära kläderna tar slut men fick ju lite grejer i alla fall.
Har ju hittat ett par nya favorit kalsonger som jag har fastnat för nämligen Christiano Ronaldos märke. Hittade dem oss Styleshop.se förra gången jag var inne på deras sida.
Har inte sett dem någon annanstans än. Prova dem de är sköna och snygga. Köpte även en t-shirt. Kommer bli flera gånger att köpa kläder från dem.
Annars har man väl inte gjort så mycket mer idag tycker ett pass med gräsklipparen räcker kan jag säga. Nu ska man fixa tills sig lite mat innan det blir soffan för min del.
Kläderna från Styleshop.se
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar