fredag 20 december 2013

Julklappar

Idag har man fått lite julklappar eftersom man är på båten på julafton. Var hos mina föräldrar och åt middag idag och då fick jag lite julklappar. Fick lite böcker en kokbok bland annat. Öppnade även min julklapp från mina barn idag och fick en jättefin ljuslykta. Den passar in i hallen så får se om den hamnar där.
Även idag var det plusgrader ute igen så någon julkänsla har inte infunnit sig än. Ser mer ut som en tråkig höstdag när man tittade ut.
Men för mig spelar det inte någon roll vad det är för väder. Men tycker nog att det ska vara snö på jul i alla fall.
Blev lite bakande idag också. Gjorde lussekatter eftersom jag inte har hittat några goda häromkring.
Blev helt okej tycker jag men var dyrt saffran är 1g kostade 35kr så man får äta dem med andakt.
Nu blir det lite fredagsmys med film och chips så har det så bra på er alla läsare där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar