tisdag 17 december 2013

Projekt?

Även idag är det en sådan där tråkig dag när man tittar ut genom fönstret. Är nästan så man sitter och längtar till att det ska snöa så det blir lite ljust ute. Färgerna går nämligen i dova toner.
Jag sitter här och funderar på projekt vet inte riktigt vad jag ska göra. Skulle vilja börja med ena sovrummet men det får vänta på grund av pengabrist för tillfället.
Så det får bli något annat som jag redan har hemma. Har lite möbler som jag skulle kunna greja med men då är det sådan där tråkigt slipande igen som gäller.
Igår så började jag med en annan sak såga ut ord i mdf var roligt. Det började med att jag gjorde en skylt till badrumsdörren. Men så gjorde lite flera ord men måste få tag i lite mallar för bokstäver någonstans. Har lite fler tankar om saker jag kan göra i mdf och med min sticksåg.
Men får se vad det blir för något.
Annars så känns denna dagen så där är en dag då jag känner mig deppig och vill inte göra någonting.
Ibland så har man sådana dagar. Får försöka hitta på något så jag glömmer bort att tänka så mycket då går det bättre.
Har tappat lite läsare här på min blogg men det beror väl på att jag har varit lite slarvig med att skriva. men ibland när jag är på båten så är det svårt att hinna med ibland. Sedan är internet täckningen inte den bästa jämnt. Men får hoppas läsarna ökar igen och jag ska försöka skärpa mig med inläggen.
Ha det bra så hörs vi av.
Första försöket med sticksågen och Mdf.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar