måndag 16 december 2013

Vinstmail!

Ja dagen började väl helt ok för min del idag tycker jag. När jag öppnade mailboxen så hade jag ett mail från Åbro. Hade vunnit en tävling hos dem med deras cider. Tävlingen var ju inte så svår när frågan var den tillverkas för någonstans. Bor man bara 2mil ifrån så borde man ju veta detta. Så nu kommer jag få ett paket därifrån med ciderglas av någon typ.
Ibland ska man ha tur i tävlingarna man deltager i. Det är många tävlingar nu innan jul med alla kalendrar och dyl.
Annars ser dagen ut som igår när man tittar ut genom fönstret snöfattigt och blåsigt. Det är nästan så man skulle gå ut och börja med vårarbetet i trädgården. Tror inte ens det är tjäle i marken så gräva skulle man säkert kunna göra. Men nu är det december och då gör man inte sådan saker.
Har även idag inte något inplanerat i min agenda utan får se vad dagen ger.
Nu är det kaffedags så ha det bra så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar