onsdag 11 december 2013

Snösmältning redan!

God morgon på er. Idag smälter snön som man var ute och slet med igår. Hade jag väntat så hade jag inte behövt att skotta. Tittar man ut idag så ser det ut som en vårdag istället för en dag i december.
Konstigt väder vi har här i Sverige ibland. Men vädret är säkert konstigt över hela världen på något sätt. Finns säkert folk som har förklaringar på detta på något sätt men jag orkar inte lyssna på det.
Idag blir det lite huspyssel kan man säga. Tvätta och dammsuga är väl ett huspyssel som måste göras i mellanåt. Inte världens roligaste att pyssla med men som sagt måste göras.
Ska måla lite idag också på mina dörrar ni vet. Skulle vilja bli klar med detta snart så man kunde få måla lite andra saker också. Men har inget brådska.
Allt har sin tid som man brukar säga.
Igår fick jag lite paket som jag beställt. Det var julklappar till barnen men jag fick inte allt så jag får kolla vidare. Lite tråkigt när man beställer saker så är en del slut av det man ska ha. Men får söka på andra håll.
Nu blir det att ta en kopp kaffe för att sedan byta om till lite arbetskläder och gå ut i verkstaden och måla. Ha det så bra så hörs vi av senare.
Clementin julens frukt eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar