onsdag 18 december 2013

Vad ska man göra idag........?

Dags att fundera vad man ska hitta på att göra idag då. Känner inte för någonting idag heller. Vet inte varför det känns så.
Idag är det kallare ute i alla fall för det är frost på gräsmattan så kanske det blir snö till jul. Inte för jag har så stor nytta av det då jag är på sjön och jobbar då. Ska jag vara ärlig så känner jag inte alls för att åka och jobba över julen. Jag brukar tycka att det är roligt att åka på jobb och träffa alla bra arbetskamrater man har. Men denna gång skulle det vara roligt att vara hemma och ta det lugnt och äta och dricka gott. Får hoppas att det händer lite skoj på båten vid jul. Jäkla konstig sak de har bestämt att båten ska åka på julafton. Är inte många som har bokat kryssning då så det kostar väl mer än det smakar.
Får som sagt hoppas på något roligt händer.
Kanske ska gå ut i verkstaden och hitta på något att göra. Se om man får några uppslag när man ser sina verktyg. Annars så får det bli soffan med min bok.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar